Dagreceptie

Een goede eerste indruk ligt in hun handen. Zij zijn jouw visitekaartje.

De receptionist is het eerste aanspreekpunt van een locatie. Hij of zij is het gezicht van de organisatie en verantwoordelijk voor het ontvangst en de begeleiding van zowel gast als medewerker. Door agenda’s te beheren, telefoons door te schakelen en mensen naar de juiste locatie door te verwijzen, zorgt de receptie voor een overzichtelijke, veilige en prettige werkomgeving. Afhankelijk van de behoeften van de organisatie kan het takenpakket van de receptionist worden uitgebreid met bijvoorbeeld administratie en incheckprocedures.

Melrose Hospitality staat voor gastvrijheid en persoonlijkheid. Naast het uitvoeren van receptiewerkzaamheden zijn onze receptionisten altijd open, eerlijk en vriendelijk. Zij weten gasten hartelijk te verwelkomen, maar zijn niet bang om mensen aan te spreken waar nodig. Het creëeren van een veilige en warme omgeving is hun prioriteit.

Onze receptionisten zijn overal inzetbaar en op iedere locatie bereid om een stap extra te zetten. Benieuwd wat wij allemaal voor je kunnen betekenen? Neem vooral contact met ons op. Bij Melrose Hospitality is alles mogelijk en wij helpen je al te graag!

Professionele receptie

Receptiediensten worden steeds meer van belang. Doormiddel van onder andere BHV-, Profiling- en Hospitalitytrainingen worden onze medewerkers binnen onze eigen Melrose Academy opgeleid tot professionele gastvrouwen en -heren. Zo kunnen ze jou volledig tot dienst zijn Zo dragen de receptionisten niet alleen bij aan een positieve sfeer, maar ook aan een veilige omgeving door tijdig gevaar te herkennen en hulp in te schakelen wanneer nodig.

Meer interesse in veiligheidsdiensten? Bekijk de website van Melrose Security.

Onze receptionisten weten zich als geen ander aan te passen aan de organisatie en hebben een passie voor hospitality. Het zijn echte gastheren en -vrouwen die de wensen van de bezoekers begrijpen. Of het nu de administratie in een hotel of het agendaonderhoud van een kantoor betreft; zij staan klaar om bezoekers te begeleiden en een goed verloop van zaken te creëeren.

Receptie op maat

De identiteit van jouw organisatie gaat nooit verloren. Voordat wij ons personeel selecteren, stellen wij samen met jou een profiel samen waarin we bekijken wat de wensen en vereisten zijn. Wat voor soort sfeer is er op de werkvloer? Hoeveel jaar ervaring is er vereist? Wat zijn de grootste uitdagingen? Verschillende takenpakketten vereisen een verschillende aanpak. Afhankelijk van de behoeften van de organisatie bekijken wij over welke vaardigheden en ervaringen de receptionisten dienen te beschikken. Op basis van meerdere factoren maken we gezamenlijk een selectie, zodat we samen een succesvolle dienst kunnen verlenen.

Wanneer je kiest voor Melrose Hospitality, kies je voor receptie op maat. Dat maakt ons anders dan ieder ander.