Nachtreceptie

De nachtreceptie is het eerste aanspreekpunt van een gast. Hij of zij is het gezicht van de organisatie en verantwoordelijk voor het ontvangst en de begeleiding.

Iedere zakelijke omgeving vraagt om een aanpak afgestemd op de situatie. Onze receptionisten weten als geen ander hoe zij zich moeten aanpassen aan de organisatie en omgeving. Ook ’s nachts, waarbij er extra aandacht wordt besteed aan de veiligheid van de locatie.

Naast het creëren van een veilige omgeving staat het gastheerschap centraal. De receptionist is het eerste aanspreekpunt van de gast en is verantwoordelijk voor het ontvangst en de begeleiding. Door agenda’s te beheren, telefoons door te schakelen en mensen naar de juiste locatie door te verwijzen, zorgt de nachtreceptie voor een veilige en prettige werkomgeving. Afhankelijk van de behoeften van de organisatie kan dit takenpakket worden uitgebreid.

Melrose Hospitality staat voor gastvrijheid en persoonlijkheid. Naast het uitvoeren van receptiewerkzaamheden zijn onze receptionisten altijd open, eerlijk en vriendelijk. Zij weten gasten hartelijk te verwelkomen, maar zijn niet bang om mensen aan te spreken waar nodig. Het creëeren van een veilige en warme omgeving is tenslotte hun prioriteit.

Onze receptionisten zijn overal inzetbaar en op iedere locatie bereid om een stap extra te zetten. Benieuwd wat wij allemaal voor je kunnen betekenen? Neem vooral contact met ons op. Bij Melrose Hospitality is alles mogelijk en wij helpen je al te graag!

Professionele receptionist(e)

Receptiediensten worden steeds meer van belang. Doormiddel van onder andere BHV-, Profiling- en Hospitalitytrainingen worden onze medewerkers binnen onze eigen Melrose Academy opgeleid tot professionele gastvrouwen en -heren. Zo kunnen ze jou volledig tot dienst zijn Zo dragen de receptionisten niet alleen bij aan een positieve sfeer, maar ook aan een veilige omgeving door tijdig gevaar te herkennen en hulp in te schakelen wanneer nodig

Meer interesse in veiligheidsdiensten? Bekijk de website van Melrose Security.

Onze receptionisten weten zich als geen ander aan te passen aan de organisatie en hebben een passie voor hospitality. Het zijn echte gastheren en -vrouwen die de wensen van de bezoekers begrijpen. Of het nu de administratie in een hotel of het agendaonderhoud van een kantoor betreft; zij staan klaar om bezoekers te begeleiden en een goed verloop van zaken te creëeren.

Receptionist(e) op maat

De identiteit van jouw organisatie gaat nooit verloren. Voordat wij ons personeel selecteren, stellen wij samen met jou een profiel samen. Hierin bekijken we wat de wensen en vereisten zijn. Wat voor soort sfeer is er op de werkvloer? Hoeveel jaar ervaring is er vereist? Wat zijn de grootste uitdagingen? Op basis van meerdere factoren maken wij een selectie, zodat we samen de beste service kunnen verlenen. 

Wanneer je kiest voor Melrose Hospitality, kies je voor hospitality op maat. Dat maakt ons anders dan ieder ander.